Annemi Siktim Seks Hikayesi

Merhaba beyler ve bayanlar ben 19 yaşında 1.73 boyunda yapılı bir gencim.Konumuza gelecek olursak babam ve annem ayrılma kararı aldı.Bende haliyle annemin yanında kalmayı tercih ettim.

Annem 1.65 boyunda tombul memeli ve dar götlü bir kadın ama fiziği yerinde.Babamdan ayrıldıktan sonra annem evde daha rahat oturmaya başladı, yani giydiği kıyafetler ve oturma şekillerine bakacak olursam babamın yanında bu hareketleri yapmıyordu.Evde hep kısa bir şort ve südyenle dolaşmaya başladı.Bende haliyle ergenlik dönemindeyim annemi görünce kafamı falan eğiyorum, oda bana utanma ben senin annenim falan diyordu.Ancak birgün öyle olmadı…

seks hikayeleri

Bir gece evde takırtular duydum, annemde korkmuştu.Evi iyice aradıktan sonra kimsenin olmadığını gördüm fakat annem korkmuştu bu geceliğine onun yanında yatmamı istedi.Bende kabul ettim.Annem yatakta sadece külodu ve südyeni ile yatıyordu ben ise sadece bokser ile yatıyordum.Annemin o büyük kalçaları gördüğümde sikim yavaş yavaş kalktı ve dimdik oldu.Ben annem anlamasın diye sikime aşağı indirirken yanlışlıkla annemin kalçalarına değdirmiştim.Annem bunu hissetti ve götünü bana değdirmeye başladı.Bende işi ilerlettim ve bende sürtmeye başladım.Annem elleriyle külodunu çıkardı, sikimi sürtmeye devam ederken annemin amına iyice sürttüm ikimizde azmıştık ama yüz yüze değildik.Ben annemin amını girmeyi denedim, annem hiçbirşey demeden izin verdi hatta elleri ile götünü iyice ayırdı, Anneme şap şap geçirdim.Annem inlemeye başlamıştı neredeyse yarım saat bu pozisyonda sikişmiştik.Daha sonra sikimi çıkarttım ve annemim kalçalarını boşaldım.Hiçbirşey olmamış gibi aynı yatakta uyumaya devam ettik.Artık annemi ben tatmin ediyorum.

Leave a Reply

